Известие

Collapse
No announcement yet.

Брояч за километрите се занулява на 0.0 км като се застудя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Брояч за километрите се занулява на 0.0 км като се застудя

    Колеги имам странен проблем.
    От няколко дена насам брояча за километрите се занулява на един два дена, сега като стана по студено го забелязах това.

    Като цяло паля сутрин и колата тръгва от 0.0 км, карам през деня. Като я паля и угасям няколко пъти километрите са добре отчетени ( не са занулени ). Но след 1-2 дена сутринта като запаля брояча пак тръгва от 0.0 км.

    Акумулатора ми е зареден и е наред. Клемите са добре стегнати. Неможе от това да ми прави така.

    Друго си мисля аз да не би да има нещо като батерия или незнам и аз.

    Нека някой колега ако се е срещал с подобно нещо, да напише някакъв съвет.

    Мерси, предварително

    Поздрави,
    Without heart we would be mere machines

  • #2
    Слаб е акумулаторът колега. Мини през някой сервиз да го замерят с тестер.
    Като е студено и тегли голям стартов ток и другите консуматори остават на "сухо".
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
      Слаб е акумулаторът колега. Мини през някой сервиз да го замерят с тестер.
      Като е студено и тегли голям стартов ток и другите консуматори остават на "сухо".
      Значи това обеснява и изгасянето на mp3 player-a докато паля..

      Мерси !
      Without heart we would be mere machines

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
        Значи това обеснява и изгасянето на mp3 player-a докато паля..

        Мерси !
        Да
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Да, ама - не Когато се пали колата има реле, което изключва консуматорите, докато запали колата.
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #6
            Не всички - конкретно таблото не се изключва.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Аз като въртя на стартер съм забелязал, че радио-касетофона и късите се изключват до момента, в който заработи двигателя (паля с включени къси ).
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #8
                Радиото се захранва от 2 токови кръга. Единият прекъсва при работа на стартера, но другият не. От непрекъсващия зависи памет-настройки и пр. Прекъсвашият захранва крайните стъпала, индикация и пр. Затова нормално при стартер спира да работи, но не губи настройките си и не се рестартира.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  При мен се зануляваше от бушонче излязло леко от леглото си и от време на време като загубеше контакт и зануляваше километража ..беше бушона за централното
                  156 Sportwagon 1.6 TS 00'

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Радиото се захранва от 2 токови кръга. Единият прекъсва при работа на стартера, но другият не. От непрекъсващия зависи памет-настройки и пр. Прекъсвашият захранва крайните стъпала, индикация и пр. Затова нормално при стартер спира да работи, но не губи настройките си и не се рестартира.
                    В тоя ред на мисли, ако си гледал схеми, има ли място откъде да се захрани с постоянно напрежение, което да не прекъсва при стартер ?
                    Без да се пуска ново окабеляване, директно до акумулатора.
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                      В тоя ред на мисли, ако си гледал схеми, има ли място откъде да се захрани с постоянно напрежение, което да не прекъсва при стартер ?
                      Без да се пуска ново окабеляване, директно до акумулатора.
                      Да, има много такива точки по таблото с предпазителите под волана. А най-лесното място е клемата "A" на контактния ключ (тази с трите пера) - извод "30".

                      Приблизително за каква консумация става въпрос и за какъв модел/година?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Вадиш касетофона и откачваш кабела който е свързан към контактния ключ.След това го свързваш към основното захранване на радиото.Не трябва да забравяш радиото включено,когато не караш колата!
                        Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                        Ducati ST2

                        Comment

                        Working...
                        X